Newe és el servei end-to-end que fa possible que els retailers lloguin els seus productes des del seu propi canal en línia. La solució es compon d’un programari de gestió de lloguer, que s’integra en l’eCommerce del retailer, i de la logística directa i inversa, l’emmagatzematge i la revisió de qualitat dels productes. Actualment, la start-up ja treballa amb clients del sector de la tecnologia i l’electrònica de consum -com PcComponentes- o de la moda i s’està obrint camí en verticals com l’esport, la salut i el benestar o la llar.
La start-up va néixer en plena pandèmia de la mà dels dos fundadors Pablo Candau (CEO) i Ramón Borruel (COO) als que, al cap de pocs mesos, es van sumar altres tres socis: Juan Miguel Dicenta (CTO), Inma Quintanilla (CSO) i Ruth Rus (CMO & CSR). Segons Ruth Rus, “El premi de BNEW és una forma més de reconèixer tot l’esforç, les hores i el compromís que l’equip ha dedicat a la companyia. El nostre objectiu és seguir creixent i canviar el paradigma de la compra lineal, convencent als consumidors finals que hi ha alternatives de consum no només més sostenibles, sinó més enfocades a l’experiència d’usuari i eficients”.
Aquest mateix mes, Newe ha tancat una ronda privada de 170.000€ al costat d’inversors com Aurorial, vehicle d’inversió de PcComponentes, Unitatea i Draper B1. Aquesta injecció monetària busca ampliar l’equip de tecnologia i vendes per poder consolidar-se al mercat espanyol i donar el salt a Europa a la fi de 2022. Pablo Candau, CEO de la companyia, adverteix que “els retailers estan buscant solucions innovadores, que els ajudin a captar i retenir clients “. Candau afegeix que “qui no se sumi a la tendència del pagament per ús dels productes, serà superat per la competència”.