El Port de Barcelona garanteix el compliment dels serveis essencials per mantenir el subministrament de mercaderies

El Port de Barcelona garanteix als seus clients el compliment dels serveis essencials per a mantenir el subministrament de mercaderies, facilitant el funcionament de l’operativa logística i el correcte aprovisionament a les diferents industries que han de seguir en funcionament, així com els productes de consum necessaris pel proveïment dels ciutadans.

Els accessos al recinte portuari segueixen oberts, amb el control d’entrada habitual, i la operativa es desenvolupa complint amb les restriccions i mesures de seguretat necessàries. Les terminals estan operatives i la Comunitat Portuària -terminals, estibadors, transportistes, transitaris, agents de duanes, Duana, serveis d’inspecció a la frontera, etcètera- està posant tots els esforços per garantir el millor funcionament possible dins d’aquest estat d’alarma.

El Port de Barcelona anirà actualitzant tota la informació relativa al funcionament dels diferents serveis a través de las xarxes socials i del seu portal web (www.portdebarcelona.cat/coronavirus).

Atenció oficina SAU

Per altra banda, debut a l’activació del Pla de Contingències pel COVID-19, el Port de Barcelona es veu obligat a limitar l’atenció presencial de la seva oficina SAU. Per tal que pugui realitzar tràmits amb el Port de Barcelona, l’informem de les diferents alternatives a la presentació presencial de documentació, per a tràmits que es poden realitzar en aquesta oficina dins i fora del nostre horari d’atenció presencial.

Tota la informació sobre tràmits, així com formularis associats, està publicada a l’apartat de Tràmits SAU del web de l’Port de Barcelona.

Fecha del Taller: