El pas inferior d’accés a la ZAL sota la carretera C-31B que uneix Tarragona i Salou ha acabat dins dels terminis previstos. Després de 16 mesos de treball intens, les obres han finalitzat amb l’asfaltat dels vials que quedaven pendents i connectant amb èxit la Zona d’Activitats Logístiques amb el vial dels Prats. La construcció d’aquesta connexió dotarà a la ZAL d’un vial exclusiu per vehicles pesats amb les vies d’alta capacitat A-7 i AP-7.
La planificació establerta per l’Autoritat Portuària de Tarragona ha permès que els treballs avancessin segons el calendari previst. L’asfaltat, una de les últimes tasques importants, ha conclòs aquests últims dies de juliol. Per minimitzar les molèsties als usuaris de la via, es van programar aquests últims treballs en horari nocturn.
16 mesos de treballs
L’Autoritat Portuària de Tarragona va tenir acabada la primera fase d’obres del pas soterrat al mes de gener d’aquest 2024. Aquest va ser un pas important per retornar la circulació dels vehicles pel tronc principal de la C-31 a la primavera, i per l’entrada en funcionament dels enllaços del costat nord de la ZAL.
La segona fase d’obres d’aquesta connexió entre la ZAL i la rotonda de la Piconadora va consistir en la construcció dels enllaços del costat sud de l’obra, i es va dur a terme abans de l’estiu. Ara, les obres han acabat amb l’asfaltat de les connexions del costat sud de la ZAL acabant així amb èxit la connexió.