Combalia, empresa pertanyent a Noatum Maritime, ha iniciat la comercialització del nou servei directe a Sud-amèrica que la naviliera NYK oferirà a partir del proper 19 de maig amb l’escala del vaixell Antares Leader a Barcelona.
El servei connectarà diferents ports europeus amb Rio de Janeiro, Santos, Zarate, Callao, Iquique i Sant Antoni; a més d’estendre el servei a Balboa, Puerto Caldera, Corint, San Lorenzo, Acajutla, Puerto Quetzal i Lázaro Cárdenas.
Amb una freqüència mensual, la naviliera japonesa evidència així una clara aposta per aquesta nova ruta, oferint un servei directe i uns temps de trànsit molt competitius. La càrrega procedent de la Península Ibèrica serà acceptada per NYK a través de les diferents escales regulars que actualment ofereix als ports de Barcelona, Sagunt i Vigo.
Amb 111 vaixells Car Carriers i més del 16% de quota de mercat global, NYK és la naviliera que encapçala el rànquing mundial de flota en transport de vehicles. Amb aquest nou servei, NYK sumarà 14 rutes marítimes gràcies als contractes que la naviliera manté amb els majors fabricants de vehicles del món.
A hores d’ara NYK ofereix des de Barcelona 2 sortides mensuals cap a Orient Mitjà, Àsia i Oceania, així com 5 escales mensuals cap al Nord d’Europa. Mitjançant el servei procedent de Sud-àfrica, Vigo disposa de 2 escales mensuals cap al nord d’Europa, mentre que Sagunt manté la seva escala quinzenal cap a Amèrica i Japó.
Segons el director general de Combalia Noatum Marítim, Albert Pallarés, “aquest nou servei directe a Sud-amèrica de NYK Ro-Ro demostra l’aposta de la línia pel mercat peninsular i ve a generar noves oportunitats de negoci atès que ofereix un servei directe amb uns temps de trànsit molt competitius”.
NYK Ro-Ro està representada a Espanya per Combalia Agència Marítima, empresa que exerceix les activitats d’agent consignatari de vaixells i agent de línia regular, i ofereix serveis de transport marítim i consignació de vaixells, així com serveis de comerç internacional.
Noatum Marítim Services atén anualment més de 10.000 escales, movent més de 285.000 TEU i 750.000 tones, tots dos de càrrega comercial.