Idilia Foods, companyia espanyola que engloba marques com Cola Cao o Nocilla, invertirà 15 milions d’euros en la creació d’un renovat complex industrial i logístic en els terrenys que actualment ocupa la fàbrica de Parets del Vallès. Al nou centre es durà a terme l’elaboració de tots els seus productes: Cola Cao i Paladín, que ja s’elaboren en aquesta planta; i Nocilla i Mesura, que actualment es produeixen a la fàbrica de Montmeló.
Les obres ampliaran en 6.900 metres quadrats la fàbrica i en 2.000 metres quadrats al magatzem. També es crearan noves zones d’envasat, R+D+i i serveis. La renovació permetrà una major capacitat d’innovació i diversificació de la gamma de productes de Idilia Foods.
La creació d’un únic complex logístic industrial dotarà Idilia Foods de les capacitats de R+D+i, de la capacitat de producció, i de la infraestructura logística necessària per abordar els projectes de futur que aborda la companyia i comportarà millores d’eficiència en matèria energètica i logística, a més de sinergies en el camp industrial, tecnològic i de R+D+i.