El Grup Alacer invertirà 10 milions d’euros per consolidar la seva posició en el sector de l’acer inoxidable i l’alumini

El Grup Alacer invertirà 10 milions d’euros en els pròxims dos anys per consolidar el seu lideratge en el sector de la transformació i distribució de productes d’acer inoxidable i alumini en el mercat ibèric i el sud de França.

A Catalunya, l’empresa ha adquirit una parcel·la de 17.000 metres quadrats a Parets del Vallès (Barcelona), on construirà un nou centre de servei per al grup, que servirà de centre logístic i que permetrà créixer amb nous punts de venda.

A Aragó, Alacer també ha comprat una parcel·la de 5.000 metres quadrats a Saragossa i al País Basc també està prevista l’adquisició d’un nou centre d’uns 5.000 metres quadrats.

Actualment, Alacer Mas, que preveu facturar uns 72 milions d’euros en 2015, disposa de centres de venda i distribució a Gurb, Parets del Vallès i Manresa (Barcelona), Lleida, Girona, Galdakao (Bilbao), Coslada (Madrid) i la Muela (Saragossa).

Fecha del Taller: