Royal Caribbean International està ultimant detalls per l’arribada al mes de maig de l’Allure of the Seas, el vaixell més gran del món, al Port de Barcelona, el seu nou port base. L’arribada d’aquest vaixell suposarà un important impacte econòmic i també servirà per posicionar Espanya com una destinació turística de referència internacional.
El vaixell farà creuers de set nits des de Barcelona. Després de la Ciutat Comtal, el vaixell visitarà setmanalment els ports de Palma de Mallorca, Marsella (Provença), La Spezia (Florència i Pisa), Civittavechia (Roma) i Nàpols. També realitzarà dues escales a Màlaga, una a la seva arribada des de Fort Lauderdale (Florida) a Espanya i una altra en la seva partida cap al Carib a la tardor de 2015.
El vaixell, bessó del Oasis of the Seas, va veure la llum a finals de 2010 i compta amb 362 metres d’eslora, 66 metres de mànega, 16 cobertes i una capacitat per a 2.384 tripulants i 6.318 passatgers (5.400 en ocupació doble). A més, en els seus set veïnats temàtics posseeix una impressionant i innovadora oferta d’oci i restauració per a tots els públics, entre les quals destaquen el Aquatheater (la piscina de salts acrobàtics més profunda d’alta mar), Central Park (un parc amb més de 12.000 plantes naturals), una tirolina, dues piscines per fer surf, un cavallets fet a mà, el musical “Mamma Mia” de Broadway (a partir de juny), la més variada oferta gastronòmica i 28 modernes loft suites.