Acord acadèmic entre la 2E3S i el TEC de Monterrey

L’Escola Europea de Short Sea Shipping (2E3S.eu) i l’Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey (TEC de Monterrey) han signat un conveni de col·laboració acadèmica.

L’acord s’ha signat entre el rector de la zona centre-sud del TEC de Monterrey, Rashid Abella Iunis, el director del Campus de Veracruz, Mauricio Garcia Ballinas, i el director de l’Escola, Eduard Rodés. A l’acte de la signatura també han estat presents el president del Port de Barcelona i de l’Escola, Sixte Cambra, el subdirector general d’Organització i de Recursos Interns de l’Autoritat Portuària de Barcelona, Pedro Arellano, els representants del TEC de Monterrey a Europa: el director de l’oficina d’Europa, Jorge Irving, i el director de l’oficina de Madrid, Jaime Larreta, i el Cònsol de Mèxic a Barcelona, Fidel Herrera.

Aquesta col·laboració té com a objectiu aprofitar el potencial acadèmic dels alumnes mexicans i millorar la seva competitivitat, formant-los en els temes de comerç internacional, logística, transport intermodal i gestió portuària mitjançant l’aprenentatge experiencial. En el marc de l’acord es preveu dos cursos per any d’una durada de quatre setmanes, organitzats per part de l’Escola per a ser oferts a una trentena d’estudiants del TEC de Monterrey en cada ocasió. La primera edició del curs anomenat “Comerç Internacional i Transport Intermodal” ja es va iniciar el 29 d’agost i s’acabarà el 23 de setembre.

Aquest curs també està organitzat en col·laboració amb el port de Veracruz (Mèxic), i s’emmarca en el programa SEMESTRE I desenvolupat pel TEC de Monterrey per a alumnes de tot Mèxic.

Fecha del Taller: